Europejskie Stowarzyszenie Ślubne Nikon z aparatem Nikon D850

Ceremonia zaślubin jest jednym z najważniejszych wspólnych przeżyć każdej pary, a zdjęcia wykonane w tym specjalnym dniu stanowią bardzo cenną pamiątkę. Potrzeba zatem niesamowicie utalentowanego fotografa, aby wiernie oddać te jedyne w swoim rodzaju chwile.

Kolekcja zdjęć ślubnych może opowiedzieć historię – od wymiany obrączek po pierwszy taniec – a pary coraz częściej chcą opowiadać swoje historie w wyjątkowy sposób.

Poznaj świat Europejskiego Stowarzyszenia Ślubnego Nikon, zrzeszającego jednych z najbardziej wybitnych fotografów i blogerów ślubnych w Europie, którzy zostali wybrani przez firmę Nikon, aby prezentować najnowsze trendy ślubne i style fotografowania na całym kontynencie.

W ramach pierwszego zadania firma Nikon poprosiła członków stowarzyszenia o kreatywne przedstawienie najlepszych i najbardziej wyjątkowych tradycji weselnych za pomocą aparatu Nikon D850.

Wszyscy fotografowie z Europejskiego Stowarzyszenia Ślubnego Nikon używali nowego aparatu D850, wyposażonego w szybką matrycę formatu FX o ultrawysokiej rozdzielczości wynoszącej 45,7 mln efektywnych pikseli zapewniając bogate w szczegóły obrazy o rozdzielczości 45,4 mln pikseli.