Marie Bärsch

Moda i uroda

Pragnę uchwycić piękno skupiając się na estetyce i stworzyć coś niezwykłego poprzez ukazywanie ludzi, otoczenia oraz, co najważniejsze, wykorzystanie światła.

Wskazówki fotograficzne

KREATYWNOŚĆ

Kreatywność to najważniejsza cecha fotografa. Musisz świadomie eksperymentować i wyróżniać się pomysłami a nie samą techniką. Z biegiem czasu każdy może opanować konfigurowanie systemu z pięcioma źródłami światła lub tajniki retuszowania zdjęć, jednak kluczowe są oryginalne i ciekawe pomysły, które przyciągną i zatrzymają uwagę widzów. Po prostu pamiętaj, aby ustawić ostrość na obiekt.

WIEDZ CZEGO CHCESZ

Przed rozpoczęciem zdjęć zaplanuj z grubsza, co chcesz osiągnąć, a następnie trzymaj się tego planu. Można łatwo rozproszyć się lub odejść od ustalonego planu. Spontaniczne działania często owocują niesamowitymi rezultatami, jednak na zakończenie sesji zdjęciowej możesz stwierdzić, że początkowy cel nie został osiągnięty.

NIE OGRANICZAJ SIĘ

Musisz otworzyć się na to, co dzieje się wokół Ciebie, a podczas sesji zdjęciowej zwracać uwagę na sugestie zespołu, a zwłaszcza modelki. Możliwe, że wzbogacą Twoją koncepcję pomysłem, dzięki któremu spojrzysz na projekt z zupełnie nowej perspektywy. Skoncentruj się, ale nie trać elastyczności.

NAUCZ SIĘ PRACOWAĆ ZE SPRZĘTEM, KTÓRY MASZ

Oczywiście, sprzęt jest ważny, pamiętaj jednak, że To ty fotografujesz. Naucz się w pełni wykorzystywać możliwości sprzętu, który masz. Pracując w ten sposób osiągniesz oryginalne efekty. Poświęć czas na poznanie swoich aparatów i obiektywów. Eksperymentuj z nimi aż wypracujesz swój niepowtarzalny styl.

Poznaj innych ambasadorów marki Nikon