Nikon Imaging | Polska | Europa

Świat Nikona

Biuletyn Nikon Polska, maj 2012

Nowa kampania reklamowa Nikon Polska

Nikon Polska na początku maja rozpoczął nową kampanię reklamową „JESTEM NIKON", będącą kolejną odsłoną międzynarodowych działań reklamowych. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz internet. Celem działań jest promocja aparatów serii COOLPIX oraz wzmocnienie świadomości marki Nikon jako producenta wysokiej klasy sprzętu fotograficznego. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Wakacyjne zestawy COOLPIX S30 dla dzieci

Z okazji zbliżających się wakacji Nikon przygotował zestawy promocyjne dla najmłodszych fotografów składające się z aparatu COOLPIX S30 i plecaka, które dostępne są w dwóch wariantach kolorystycznych - różowym oraz niebieskim. Komplety można kupić m.in. w sieci Media Markt od 25 maja br. do wyczerpania zapasów.

Nikon Polska przyznał specjalną nagrodę Grand Press Photo

Nikon Polska przyznał specjalną nagrodę mecenasa - 5000 zł - podczas tegorocznego konkursu Grand Press Photo. Autorem nagrodzonego zdjęcia, przedstawiającego Premiera Donalda Tuska podczas wizyty w Katowicach, jest Tomasz Jodłowski, freelancer i fotoreporter dziennika „Rzeczpospolita".

Ekspozycje Nikon nagrodzone w konkursie POPAI Poland Awards

Ekspozycje POS promujące aparaty firmy Nikon otrzymały wyróżnienia w konkursie POPAI Poland Awards, na najciekawsze rozwiązania displayów i aranżacji miejsca sprzedaży. Jury złożone z kilkunastu ekspertów z branży marketingowej nagrodziło standy COOLPIX S30 oraz Nikon 1.

Nagrody dla sprzętu

Z radością donosimy, że aparaty D800 i D4 zbierają kolejne wyróżnienia w testach redakcyjnych mediów branżowych.

Konkurs Sport Optics "JESTEM 10x BLIŻEJ"

Z okazji trwającej kampanii lornetek Sport Optics "JESTEM 10x BLIŻEJ", firma Nikon przygotowała w serwisie Facebook konkurs dla miłośników sportu. Na uczestników, którzy w najkrótszym czasie, na wirtualnym stadionie odnajdą przy pomocy lornetki dziesięć specjalnych punktów, czekają atrakcyjne nagrody. Zapraszamy do gry!

Fotografia - najpiękniejsza pamiątka z wakacji

Zrobienie oryginalnych fotografii, które oddadzą klimat wakacyjnych podróży bywa prawdziwym wyzwaniem. Aby nauczyć się, jak tworzyć zdjęcia przyciągające uwagę i zachwycające naszych znajomych, wystarczy jeden dzień w Akademii Nikona, która w tym roku - przed sezonem urlopowym - przygotowała kurs Moje wakacje w obiektywie.

Szeroki Kadr

Szeroki Kadr w tym miesiącu przedstawia sylwetkę fotografa Wojtka Szabelskiego, odsłania kolejny odcinek cyklu "Jak zrobiłem to zdjęcie" oraz uczy zasad fotografii rajdowej.

Projekt „Twoje zdjęcie.Twoje prawo.” nominowany!

„Twoje zdjęcie.Twoje prawo." , czyli projekt Nikon Polska, którego celem jest edukacja w zakresie praw autorskich oraz prawa do wizerunku w kontekście fotografii został doceniony przez jury konkursu Kampania Społeczna 2011.

Serwis

Rozpoczyna się okres urlopowy i czas letnich wyjazdów na weekend. Dla miłośników fotografii to także doskonała okazja do zrobienia wspaniałych zdjęć. Jeśli chcemy, aby aparat nie zawiódł nas w trakcie uwieczniania niezapomnianych chwil, warto poświęcić trochę czasu, aby odpowiednio go przygotować.

JESTEM PRZYJAZNY DLA KAŻDEGO

Z okazji premiery nowej łatwej w obsłudze i wyposażonej w udoskonalony tryb podręcznika, lustrzanki cyfrowej Nikon D3200, na Fanapage'u Nikon Polska stworzyliśmy interaktywną zakładkę „JESTEM D3200", pozwalającą na zapoznanie się ze wszystkimi zaletami tego modelu.

Czy wiecie, że…

Czy wiecie, że pierwszą lampą błyskową Nikon Speedlight oferującą pomiar błysku TTL, był model SB-12? Była to kompaktowa lampa błyskowa oferowana do Nikona F3. Przez wiele lat model ten pozwalał na wstęp do zaawansowanej - jak na początek lat 80-tych - fotografii w świetle błyskowym.