Dział serwisu i pomocy technicznej

UWAGA – WAŻNY KOMUNIKAT

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że z powodu połączenia firm Nikon CEE GmbH oraz Nikon Holding Europe B.V. w pierwszych dniach kwietnia 2021 nasze systemy księgowe będą niedostępne, w związku z tym nie będzie możliwości wystawienia faktur za towary i za usługi serwisowe.

Jeśli naprawa (odpłatna) Państwa sprzętu będzie zakończona w tych dniach to wysyłka nastąpi dopiero w momencie kiedy będziemy mogli wystawić fakturę.

Dołożymy wszelkich starań aby przerwa była jak najkrótsza a w przypadku pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy.

Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

*** *** ***

W związku ze znacznym wzrostem przypadków zachorowania na korona wirusa oraz z uwagi na dbałość o Państwa zdrowie oraz zdrowie naszych pracowników a także w celu zapewnienia ciągłości pracy serwisu uprzejmie informujemy, że recepcja serwisu oraz biura Nikon w Warszawie będzie niedostępna do odwołania.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z infolinią Nikon czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu  +48 22 460 87 32. Pytania dotyczące korzystania z produktów Nikon i serwisu można przesyłać również za pomocą formularza „Wiadomości” na stronie: https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information.

Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 22 460 87 30 lub kontakt poprzez nasz profil na Facebook https://pl-pl.facebook.com/NikonPolska

Informacja dla Klientów Serwisu

W przypadku konieczności przekazania sprzętu do naprawy, uprzejmie prosimy o przesyłanie produktów do Serwisu za pośrednictwem kuriera.

Jeśli Państwa sprzęt jest obecnie w naprawie i chcieliby Państwo zgłosić się po jego odbiór prosimy o taką informację poprzez email: service.pl@nikon.com lub telefonicznie: +48 22 460 87 60 w celu ustalenia szczegółów wysyłki kurierem.

Serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość.

*** *** ***

Gratulujemy trafnego wyboru oraz dziękujemy za okazane zaufanie.

W przypadku wystąpienia problemu technicznego z Państwa sprzętem oraz jeśli nie udało się go rozwiązać z pomocą wsparcia technicznego lub plików do pobrania z naszej strony internetowej, sprzęt należy przesłać do odpowiedniego punktu serwisowego w celu wykonania diagnostyki lub naprawy.

Uprzejmie informujemy, iż serwis w Polsce realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne produktów fotograficznych oraz optycznych marki Nikon z wyłączeniem aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX, Nikon 1 oraz lustrzanek i obiektywów serii DX. Więcej informacji znajdziesz poniżej.

  • Praktyczne porady

  • Serwis aparatów COOLPIX

  • Serwis lustrzanek i obiektów DX oraz Nikon 1

  • Serwis pozostałych produktów

  • Kontakt

  • Śledzenie naprawy

  • Części zamienne

  • Gwarancja

  • Zasady dokonywania napraw

  • Formularz zgłoszeniowy serwisu