Nikon Imaging | Polska | Europa

Dział serwisu i pomocy technicznej

UWAGA – KORONAWIRUS

W związku z rozszerzającą się epidemią korona wirusa oraz z dbałości o Państwa zdrowie i zdrowie naszych pracowników a także w celu zapewnienia ciągłości pracy serwisu uprzejmie informujemy, że do dania 30 marca lub do odwołania wizyta osobista w siedzibie firmy Nikon w Warszawie nie będzie możliwa.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z infolinią Nikon czynną od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 pod numerem telefonu +48 22 460 87 32. Pytania dotyczące korzystania z produktów Nikon i serwisu można przesyłać również za pomocą formularza „Wiadomości” na stronie:

https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information.

Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 22 460 87 30 lub kontakt poprzez nasz profil na Facebook https://pl-pl.facebook.com/NikonPolska.

Informacja dla Klientów Serwisu

W przypadku konieczności przekazania sprzętu do naprawy, uprzejmie prosimy o przesyłanie produktów do Serwisu za pośrednictwem kuriera.

Jeśli Państwa sprzęt jest obecnie w naprawie i chcieliby Państwo zgłosić się po jego odbiór prosimy o taką informację poprzez email: service.pl@nikon.com lub telefonicznie: +48 22 460 87 60 w celu ustalenia szczegółów wysyłki kurierem.

Serdecznie dziękujemy za wyrozumiałość.

*** *** ***

Gratulujemy trafnego wyboru oraz dziękujemy za okazane zaufanie.

W przypadku wystąpienia problemu technicznego z Państwa sprzętem oraz jeśli nie udało się go rozwiązać z pomocą wsparcia technicznego lub plików do pobrania z naszej strony internetowej, sprzęt należy przesłać do odpowiedniego punktu serwisowego w celu wykonania diagnostyki lub naprawy.

Uprzejmie informujemy, iż serwis w Polsce realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne produktów fotograficznych oraz optycznych marki Nikon z wyłączeniem aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX, Nikon 1 oraz lustrzanek i obiektywów serii DX. Więcej informacji znajdziesz poniżej.

  • Praktyczne porady

  • Serwis aparatów COOLPIX

  • Serwis lustrzanek i obiektów DX oraz Nikon 1

  • Serwis pozostałych produktów

  • Kontakt

  • Śledzenie naprawy

  • Części zamienne

  • Gwarancja

  • Zasady dokonywania napraw

W przypadku konieczności zgłoszenia sprzętu do naprawy w autoryzowanym serwisie Nikon w Polsce prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zgłoszenia serwisowego do przesyłki ze sprzętem. Formularz nie jest potrzebny w przypadku dostarczenia osobistego do serwisu. Dołączenie wypełnionego formularza skróci czas naprawy. Wysłanie samego formularza bez sprzętu nie skutkuje rozpoczęciem jakiejkolwiek procedury przez serwis i zgłoszenie takie będzie odrzucone. UWAGA! Podanie adresu elektronicznego klienta ułatwi przepływ informacji na temat statusu naprawy.