SERWIS

 
 

Gratulujemy trafnego wyboru oraz dziękujemy za okazane zaufanie.
W przypadku wystąpienia problemu technicznego z Państwa sprzętem oraz jeśli nie udało się go rozwiązać z pomocą wsparcia technicznego https://nikoneurope-pl.custhelp.com/app/answers/list/locale/pl_PL lub plików do pobrania z naszej strony internetowej, sprzęt należy przesłać do odpowiedniego punktu serwisowego w celu wykonania diagnostyki lub naprawy.

Godziny pracy autoryzowanego serwisu przy ul. Łopuszańskiej 38b w Warszawie to:
Pn. : 10:00 – 18:00
Wt. – Pt.: 08:30 – 16:30

 

 
 

Uprzejmie informujemy, iż od dnia 16 mara 2015 roku serwis w Polsce realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne produktów fotograficznych oraz optycznych marki Nikon z wyłączeniem aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX.


Usługi serwisowe aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX od dnia 16 marca 2015 roku są świadczone w dedykowanym autoryzowanym serwisie Nikona – VSP Data a.s w Czechach.

 
 

Jeśli chcesz bezpłatnie wysłać aparat Nikon COOLPIX do naprawy lub w celu dokonania diagnostyki kliknij tutaj i wypełnij zgłoszenie serwisowe firmy VSP Data a.s.

Jeśli wysłałeś aparat Nikon COOLPIX do naprawy lub w celach diagnostycznych do VSP Data a.s. w Czechach i chcesz sprawdzić status naprawy kliknij tutaj. Z firmą VSP Data możesz także skontaktować się drogą mailową pisząc na adres: nikonservice.pl@vspdata.cz.

 

Niezbędne informacje uzyskasz także dzwoniąc na infolinię wsparcia technicznego firmy Nikon pod numer 22 460 87 32, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.