Dział serwisu i pomocy technicznej

Gratulujemy trafnego wyboru oraz dziękujemy za okazane zaufanie.

W przypadku wystąpienia problemu technicznego z Państwa sprzętem oraz jeśli nie udało się go rozwiązać z pomocą wsparcia technicznego lub plików do pobrania z naszej strony internetowej, sprzęt należy przesłać do odpowiedniego punktu serwisowego w celu wykonania diagnostyki lub naprawy.

Uprzejmie informujemy, iż serwis w Polsce realizuje naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne produktów fotograficznych oraz optycznych marki Nikon z wyłączeniem aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX , Nikon 1 oraz lustrzanek i obiektywów serii DX. Więcej informacji znajdziesz poniżej.

  • Praktyczne porady

  • Serwis aparatów COOLPIX

  • Serwis lustrzanek i obiektów DX oraz Nikon 1

  • Serwis pozostałych produktów

  • Kontakt

  • Śledzenie naprawy

  • Części zamienne

  • Gwarancja

  • Zasady dokonywania napraw

W przypadku konieczności zgłoszenia sprzętu do naprawy w autoryzowanym serwisie Nikon w Polsce prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zgłoszenia serwisowego do przesyłki ze sprzętem. Formularz nie jest potrzebny w przypadku dostarczenia osobistego do serwisu. Dołączenie wypełnionego formularza skróci czas naprawy. Wysłanie samego formularza bez sprzętu nie skutkuje rozpoczęciem jakiejkolwiek procedury przez serwis i zgłoszenie takie będzie odrzucone. UWAGA! Podanie adresu elektronicznego klienta ułatwi przepływ informacji na temat statusu naprawy.