Korzystanie z wbudowanego modułu Wi-Fi w aparacie marki Nikon

Korzystanie z wbudowanego modułu Wi-Fi w aparacie marki Nikon

Przeczytaj ten prosty poradnik i zacznij udostępniać swoje zdjęcia. Nie potrzeba żadnych kabli ani akcesoriów – wystarczy jedynie aparat, nasza aplikacja i urządzenie inteligentne.

Jak portretować dzieci – porady profesjonalnego fotografa

Jak portretować dzieci – porady profesjonalnego fotografa

Dowiedz się, jak wykonywać wyjątkowe, ekspresyjne i nastrojowe portrety dziecięce. Portrecistka Tamara Lackey dzieli się tajnikami swojego warsztatu i ujawnia, jak uchwycić osobowość dziecka na pięknych, efektownych zdjęciach.

Jak wykonywać lepsze portrety

Jak wykonywać lepsze portrety

Wznieś się na zupełnie nowy poziom fotografii portretowej, korzystając z profesjonalnych porad Gary’ego Smalla. Dowiesz się, jak tworzyć klasyczne i bardziej nowoczesne portrety, jak wybrać właściwe tło oraz jak pracować ze światłem zastanym i korzystać z oświetlenia sztucznego.

Efekt bokeh dla początkujących

Efekt bokeh dla początkujących

Odkryj urok efektu bokeh – miękkiego, nieostrego tła sprawiającego wrażenie rozmycia – który można osiągnąć za pomocą obiektywu o dużym otworze przysłony. By cieszyć się najlepszymi rezultatami na swoich zdjęciach, skorzystaj z porad eksperta w zakresie sposobu uzyskania efektu bokeh,

Pięć łatwych porad dotyczących kompozycji w fotografii

Pięć łatwych porad dotyczących kompozycji w fotografii

Zapoznaj się z profesjonalnymi radami dotyczącymi kompozycji w fotografii. Diane Berkenfeld pomoże Ci odkryć zasadę trójpodziału. Zostań ekspertem w zakresie ustalania linii horyzontu. Opanuj do perfekcji stosowanie linii prowadzących. Dowiedz się też, jak skomponować doskonałe zdjęcia portretowe, krajobrazowe oraz makro.

Jak fotografować owady i inne niewielkie stworzenia

Jak fotografować owady i inne niewielkie stworzenia

Fotografowanie owadów i innych niewielkich stworzeń może być świetną zabawą. Wystarczy wyjść do ogródka, aby znaleźć cały nowy świat obiektów do makrofotografii.

Alberto Ghizzi Panniza – wskazówki dla fotografów wykonujących zdjęcia w skali makro

Alberto Ghizzi Panniza – wskazówki dla fotografów wykonujących zdjęcia w skali makro

Alberto Ghizzi Panizza jest jednym z najbardziej innowacyjnych, utalentowanych i wyróżniających się fotografów w Europie. Pochodzi z Włoch. Fotografuje od niemal dwudziestu lat i jest uznanym na całym świecie specjalistą w dziedzinie makrofotografii.

TECHNIKA FOCUS STACKINGU ZAPEWNIAJĄCA GŁĘBIĘ I SZCZEGÓŁY W MAKROFOTOGRAFII

TECHNIKA FOCUS STACKINGU ZAPEWNIAJĄCA GŁĘBIĘ I SZCZEGÓŁY W MAKROFOTOGRAFII

Po powrocie z Amazonii David Leaser koniecznie chciał wypróbować technikę focus stackingu.

PRZEWODNIK PO OBIEKTYWACH MAKRO

PRZEWODNIK PO OBIEKTYWACH MAKRO

Makrofotografia to jeden z najbardziej interesujących rodzajów fotografii. Umożliwia przedstawienie szczegółów, które trudno dostrzec gołym okiem.